Friday, May 18, 2012

Kisahnya Tempurung

Posted by Unknown | 8:20 PM Categories: , ,
Bila pergi Gua Tempurung pun aku dah lupa. Yang pasti aktiviti bulan April. Sebelum arwah nyang meninggal... 

Actually dah berapa kali Nisa ajak pergi. Asyik tertangguh je. Asyik aktiviti Broga Hills je.

So 1 fine day, kami pun ber"adventure"... Best. Nak pergi lagi. And next time, aku nak package paling adventurous, which is package 4. Last time kami choose package 3 (2 hours in cave). Other 2 package yang easy. Use lane given, ada lampu bagai. 

Untuk package adventure, up sket. Sebab tu kami bawa headlamp memasing... Minimize barang untuk dibawa. Dan if possible, bring beg kalis air.

Best. Memang best. 

Enjoy the pic!

Macam behave je aku kan? Dengan kasut getah terbaik buatan Mines downtown RM9.
 Budak ni tukang galas beg dan snap picture.
Cantek...
The stone n wall in the cave.
 
Path yang menyenangkan... naik tangga turun tangga.
 ok this time no lamp. Use your own lamp!
 Kalau air je, terus aku excited terhapa.
 Yang ini paling menakotkan. Bisa nanges seh.
 Dayah, "Tolonggg..."
 Lega dah habes slide.
 Kau muat nak bolos?
 ok. Merangkak lagi in the water.
 Ops I kurus! Bukti? Muat itu...
 Yeah selesai sudah... Nak lagi nak lagi!
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube