Tuesday, May 15, 2012

I'm back!

Posted by Unknown | 10:37 PM Categories:
After a long while...

Mesti mase baca post ni Nur Amalina tersenyum simpul. Maklum la, siang hari tadi gigih je dia kepoci kat aku,"Miss, saya baca blog miss... Miss suka jalan-jalan ye? suka-suka".

Begitu. Kurang lebih ayat anak murid aku yang genius itu.

Ye adik manes, Miss excited nak update sebab tahu kamu follow. eh? (statement Miss yang perasan)

Oittt!!!

I rasa geli guna bahasa "MISS" dalam blog terpersonal (yang tak berapa nak personal sudah) ni.

Tuanku, boleh patik bahasakan MIA je a.k.a singkatan untuk Miss Illiana Azizan (yang tak berapa nak muda dah).

Kisah I'm Back! Ceritanya begini.

Satu.
Saya malas nak log in blog kerana few months ni my lappy punye speed equal to siput bab* yang patah kaki. Confirm i takkan berblog di office kan? Balek rumah apatah lagi dengan speed mybelovelappy yang macam terhapa....

Tetapi sekarang.. I campak both 1GB+1GB ram, dan gantikan dengan 2GB+2GB ram=suitable for running Win7. Size hard disk je i belum upgrade. Budget for this month afford for ram RM200 je... So, format and install mana software yang perlu je. Baru ok speed. Kerana itu i gatal mumbling sekarang!

Dua.
Saya banyak kerja duniawi nak buat. Ayat yang sangat sincere instead of use I'm busy.

Bila nak qualified masuk syurga Cik? Bencikan diri sendiri.

Ok ok. Just iklan dramatik yang bertujuan mengingatkan diri sendiri.

Saya suka kerana saya berjaya siapkan 97% to do list, which is kerja duniawi. Saya suka kerana aktiviti swiming menjadi salah satu busy saya. Ye, I'm back to aktiviti dengan matlamat nak kempiskan perut. Which is duniawi juga. Oh, saya mula start aktiviti mengaji. Ganti puasa, tinggal 1 hari lagi dear...

Previously, jangan harap saya ada normal life. Dalam salur darah brain ni asyek ada lecture lecture, % lulus student, board meeting. Geli ok.

Nanti i update kisah gua tempurung. Atau kisah swimming. Atau kisah gosip di kolej???? Theheh. If i tak busy dengan list kat atas tu yer anak-anak.

Anyway, my friends and me je yang baca kan? Bukan orang lain pun. Ada mereka kisah cerita kau Illiana?
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube