Tuesday, March 23, 2010

HePY 29th BDaYGiRL...

Posted by Unknown | 11:01 AM Categories:
2gether-gether masa bujang...
OK babai... Ko dah tamatkan zaman bujang. Selamat berjuang!
Lambat sikit hupdate BDAY GIRL yang lahir pada 17 dan 18 Mac ini... Aku rasa setakat ini sajalah moment bujang kami... So aku nak publish di sini as a last moment besday girl @ 29th. Ya loh, Mas bersuami sudah. Huhu... Tinggallah aku seorang saja yang masih dengan status SINGLE. Entah. Sampai bila aku nak kekal dengan STATUS ini. Suka sangatkah?? Yang pasti dalam hepi, tetiba aku shahdu. Dan tetiba perangai cam bebudak. Tak mau celebrate konon. Next year tambah 1 sudah 30. Huks. Apalagi ambik lagu wali band buat lagu tema. Owh no way... Eh yang pasti, tahun ni semua teman-teman wish aku cepat-cepat ketemu jodoh. Aminnn.. Moga cara aku bersatu jodoh dipermudahkan Allah... Thanks to my friends who never forget to wish me and never forget me... Moga doa kalian dimakbulkan Allah. Amin. Thanks too to my friends yang susah-payah celebrate my bday... I really appreciate it. Owh ya, aku berharap Kak Has balik Msia nanti, kami boleh buat bday celebration for March Girls... Hapy bday to Erna, Kak Has, Kak Liza, dan Kak Wan juga yang jatuh Mac ini...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube