Wednesday, March 3, 2010

JakaRta-BaNDuNG: ShoP tiLL YoU DroP!

Posted by Unknown | 8:24 AM Categories: , ,
Wah. Nampaknya macam banyak je cerita yang aku ingin rencanakan dalam diari. Kami selamat tiba di Damar sekitar 11.00 malam 27 hb, Sabtu. Ahad seharian aku berehat. Kaki ni bekerja untuk 3 hari tanpa henti beb. Mahu sengal kau. Kali ini aku bersemangat untuk mencoretkan satu persatu diari kami ke Jakarta-Bandung walaupun ini adalah trip kali kedua. Al maklum la, pengalaman lalu mengajar aku untuk mencoret dengan lebih detail agar boleh dijadikan panduan pada masa hadapan. Bukan untuk aku sahaja yang ingin pergi lagi InsyaAllah, bahkan juga rakan-rakan aku yang lain, especially Ida yang akan berangkat Oktober ini. Bagi aku, pengetahuan untuk diri sendiri sebelum berangkat ke mana-mana destinasi amat penting untuk kita, terutama sekali di negara asing. Di negara orang kau… Cuba bayangkan sikit. Ok. Aku akan mula bercerita. Bermula hari pertama, sehingga last day. Siap dengan konklusi. Silalah baca kalau berminat nak ke Jakarta dan/atau Bandung.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube