Thursday, July 28, 2011

e-Teacher's Choice

Posted by Unknown | 10:39 PM Categories:
 
Amboi. Trademark.

Hopefully boleh la ada masa untuk aku update. Actually create e-teacherschoice ni pun sebagai electronic scrap book yang boleh aku refer 24-7 (jika ada internet connection). And in the same time ada la inisiatif virtual komunikasi dengan budak-budak gitu..

"Eh ai belom announce ke budak-budak eh?", tiba-tiba buat-buat malu (Lempang pipi sendiri slow-slow).

Jadi hantu cekgu. Theheh. Gila kerja POWER OF TEN. 24-7. 

Ini la life aku sekarang yang mendadak-dadak changing like not before. Previous admin-based even-though banyak involve people's need. Sekarang pun people's need based but lagi mencabar. Involve task management sendiri in order to meet student's and management's need. Rasa macam buat kerja mulia tapi dibuli oh. Seronok!

Bersyukur kerana pengalaman sebelum ini banyak mengajar aku self-managing. Dan sekarang aku temui bidang yang diminati biarpun memang stresssss kerja di sini. 

I challenge myself. Kalau tahan 2 tahun sini memang aku haibat. Dan aku salute senior-senior sini. Mereka memang tough. Susah nak explain why sebab aku baru sebulan. Sebulan oh... Ohoh mampukah aku bertahan? Cuak.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube