Friday, July 8, 2011

Update "Pengguna TERANIAYA"

Posted by Unknown | 10:21 AM Categories:
Masuk hari ni dah hari ke-3 aku menunggu jawapan daripada company babun.

Last Wednesday aku dah call. Cakap elok-elok even though menahan geram. Of course I'd sound like kucing nak gaduh. Gila kau normal sangat ke aku nak cakap lemah lembut setelah teraniaya.

Yang jawab pun suara macam orang keje tak bergaji. Dok tekan kan yang kalo aku tak reply mms itu masakan aku boleh receive khidmat 37886.

Aku cukup bodoh sangatkah nak melanggan video RM4/sms?

Kau tahu company apa tu? Mereka provide video mms. Kau ingat dengan hp sony ericson 902 aku tu puas sangatkah aku nak nonton videoooo... Lain la kalau pakai iPhone bongek... Dia minta aku email statement celcom. Apalagi cepat je aku click SEND.


Ce kau tengok. 1 day after baru dia reply email aku. Pahtu sampai hari ni senyap. Hmm. Biasalah manusia. Kalau duit masuk cepat je kejar orang. Ce kalau duit keluar.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube