Thursday, May 22, 2014

Cry cry!

Orang kata lepas bersalin saya nampak back to normal. Comellll aje. Kurussss aje.

Oh. Hakikatnyaaa.... Saya makin membuncit. Erghhh. Dan saya menghitam. Ye, 2 trip diving sudah berjaya menggelapkan kulit. I don't care. But, my tummy is bloating!

Oh I need to do something before the damage become serious.

NGehngehngehh...

Ingat ada masa nak treatment badan bagai kat rumah? Hopefully sangat aku boleh curi masa di office ini dengan buat beberapa perkara untuk mengkempiskan perut ini. Aku takut nak senam sebab aku operate. Since balik Pulau Payar, kadang-kadang aku rasa macam pedih sikit kat tempat jahit tu. Sebelum ni tak rasa apa pun. Takkan sebab naik bot nelayan kot?

Kalau tengok pinggang to bawah memang nampak ala-ala kurus. Tapi kalau sprong tang bahu dan perut especially, MasyaAllah... Menakotkannn...

Cewah tangan yang hitam. Manis giteuw...



So, tak boleh tinggal la. Kene sambung makan dan berdisiplin!

Nampak apa disebalik buku buku iteuw?

Ye bende alah ni lama dah tersadai kat office tapi jarang sentuh since lepas pantang. Continue balikkk...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube